KUNDEINFORMATION, 16. marts 2020

Kære kunde,
Vores kunder- og medarbejderes sundhed og velvære er yderst vigtig for os, og vi tager Coronavirus-situationen meget alvorligt. Vi vil derfor gerne informere,  om de foranstaltninger, der er truffet hos Eden, Din vand- og kaffeleverandør.

Vi følger vores lokale myndigheds instruktioner for at beskytte vores kunder og ansatte. Vores teams er udstyret med handsker og desinfektionsgele. De er instrueret i at arbejde med de høje sikkerhedsstandarder, som situationen kræver. Samt udføre strenge hygiejneprocedurer for at forhindre potentielle risici. 

I henhold til den normale procedure skal alle vores medarbejdere, der udviser influenzasymptomer, blive hjemme og ikke komme i kontakt med kolleger eller kunder.
Vi er forpligtet til at levere den bedste service til vores kunder, selv under disse hidtil usete omstændigheder. Ikke desto mindre kan det ske, at vi vil have nogle vanskeligheder inden for bestemte områder, der kan forårsage potentielle forsinkelser eller ændringer i den måde, vi normalt arbejder på.  Vi vil gerne beklage på forhånd og beder om din forståelse. 
I den sammenhæng tilbyder vi vores kunder at få et "ekstra lager" af dunke og vandflasker for at undgå mangel på produkter i deres virksomhed.
Vi benytter lejligheden til at minde dig om den korrekte og sikre måde at bruge vores udstyr på:

• Sørg for, at vaske dine hænder inden du skifter dunk.
• Undgå at røre ved vandudløbene, når du fylder en kop eller en flaske
• Hold vandudløbene rene. Du kan bruge rengøringsservietter til aftørring, som vi kan levere
• Vi kan tilbyde dig en ekstra rensning af din vandkøler ved hvert besøg, spørg din Eden vandchauffør

Vi kan forsikre dig om, at vi træffer alle nødvendige forebyggende foranstaltninger for at undgå enhver risiko. Og vi vil fortsætte med at opdatere dig om situationens udvikling.
For yderligere information kontakt venligst din Eden-kontaktperson.

De bedste hilsner
Eden Springs Danmark