VORES FORMÅL
INSPIRERE TIL ET LIV VIA
BEDRE VANDKVALITET
VORES VISION
AT VÆRE DET FØRENDE BRAND I ”PURE
PLAY WATER-KATEGORIEN”
MED EN UNIK PORTEFØLJE I BÆREDYGTIGE
DRIKKEVANDSLØSNINGER
- DIVERSIFICERING
- OPFYLDER
- OPBYGGER
- FØRER
VORES STRATEGIER
Vores globale virksomhed består af et sæt fælles strategiske søjler. Dette er for at kunne skabe et differentieret tilbud til vores kunder og en målrettet og værdidrevet kultur for vores medarbejdere. Vi er overbeviste om, at vi ved hjælp af vores strategier kan skabe en bedre kundeoplevelse, mens vi kan bruge vores størrelse til at forbedre vores effektivitet. Vores overgang til at blive et rent vandfirma var det første skridt i vores rejse mod at skabe endnu større værdi, og vi tror på, at vores forretningsstrategi sammen med vores formål og vision vil muliggøre langsigtet og målbar succes.
- VAND PÅ DIN MÅDE
- LEDENDE INNOVATION
- KUNDER FOR LIVET LØFTE
- OPERATIONEL UDMÆRKELSE
- ESG-LEDELSE
- MEDARBEJDEROPLEVELSE
VORES VÆRDIER
Vores Primo -værdier afspejler vores ambitioner for fremtiden. Vores værdier vejleder os i hverdagen og i mødet med vores kunder, kolleger og andre mennesker i vores samfund.
- Sund livsstil - Vi vil gerne skabe sundere liv, et sundere samfund og en sundere planet.
- Med en høj standard - Vi leverer altid det bedste og belønner vores ansatte for høj performance
- Respekt for alle - Vi respekterer og anerkender vores forskelligheder, opfordrer til inkludering.
- Vi forpligter os til at afspejle dem vi handler med. Forpligtigelse til at gøre det rigtige – ALTID - Vi værdsætter måden, vi arbejder på, lige så meget som det, vi opnår. Vi følger den højeste standard – og hvis vi begår fejl, indrømmer vi det, retter det og lærer af det.
VORES ADFÆRD
Vores adfærd fremmer en kultur, der er baseret på vores kunder, og handler ud fra vores værdier mht. ledelse, partnerskab og beslutningstagning.
- INKLUDERENDE
- INNOVATIV
- BEMYNDIGELSE
- NYSGERRIGHED
- SAMARBEJDE