VORES FORMÅL
INSPIRERE TIL ET LIV VIA
BEDRE VANDKVALITET

 

VORES VISION

AT VÆRE DET FØRENDE BRAND I ”PURE

PLAY WATER-KATEGORIEN”

MED EN UNIK PORTEFØLJE I BÆREDYGTIGE

DRIKKEVANDSLØSNINGER

  • DIVERSIFICERING
  • OPFYLDER
  • OPBYGGER
  • FØRER
keyboard_arrow_left keyboard_arrow_right

DIVERSIFICERING

Diversificering af vores produkter via innovation, partnerskab og opkøb

OPFYLDER

Opfylder kundens nye behov

OPBYGGER

Opbygger tillid og er konsekvente i alt, hvad vi gør, ved at udleve vores ONE PRIMO WAY.

FØRER

Fører bæredygtig innovation ved at benytte vores ansattes og partners expertise

VORES STRATEGIER

Vores globale virksomhed består af et sæt fælles strategiske søjler. Dette er for at kunne skabe et differentieret tilbud til vores kunder og en målrettet og værdidrevet kultur for vores medarbejdere. Vi er overbeviste om, at vi ved hjælp af vores strategier kan skabe en bedre kundeoplevelse, mens vi kan bruge vores størrelse til at forbedre vores effektivitet. Vores overgang til at blive et rent vandfirma var det første skridt i vores rejse mod at skabe endnu større værdi, og vi tror på, at vores forretningsstrategi sammen med vores formål og vision vil muliggøre langsigtet og målbar succes.

  • VAND PÅ DIN MÅDE
  • LEDENDE INNOVATION
  • KUNDER FOR LIVET LØFTE
  • OPERATIONEL UDMÆRKELSE
  • ESG-LEDELSE
  • MEDARBEJDEROPLEVELSE
keyboard_arrow_left keyboard_arrow_right

VAND PÅ DIN MÅDE

VANDLØSNINGER NÅR OG HVOR SOM HELST KUNDEN ØNSKER DET

Vi tilbyder et varieret udvalg af forskellige vandløsninger og produkter til både private og erhvervskunder. Vores sortiment giver vores kunder adgang til drikkevand af høj kvalitet når som helst og hvor som helst. Vores mål er at etablere Primo som det førende mærke inden for vandløsninger de steder, hvor vi konkurrerer. Vores økonomiske model styrkes af vores forretningsmodels tilbagevendende indkomst. Vores tilbud styrkes yderligere gennem digitale kanaler, der gør det muligt for vores kunder at administrere deres leverancer og ordrer på vores e-handelswebsteder.

WATER YOUR WAY

LEDENDE INNOVATION

UDVIKLE LEDENDE LØSNINGER FOR ØGET VANDFORBRUG

Vi fokuserer på ny produktinnovation for at øge kundernes vandforbrug. Vi har udvidet vores sortiment af kølere i forskellige prisklasser med en række muligheder, herunder varmt og koldt vand og teknologi til brygning af kaffe, te og andre drikkevarer. Vi har også forbedret vores sortiment af kølere i trendy farver og stilarter, der er velegnede til bolig- og erhvervsmiljøer. Ny innovation i vores produkter gør det også muligt for os at forbedre vores effektivitet og reducere serviceomkostninger.

CATEGORY LEADING

KUNDER FOR LIVET LØFTE

KUNDEN ER DEN VIGTIGSTE I ALT DET VI GØR

Vi placerer kunden i centrum for alt, hvad vi gør. Vores mål er at øge værdien for kunden og samtidig reducere antallet af mistede kunder hvert år. Vi forsøger at forstå kundernes behov og lytte til deres feedback. Ved at levere pålidelige produkter og udstyr af høj kvalitet til vores kunder og ved at opfylde deres servicebehov, tror vi på, at vi kan øge værdien af ​​kundeforholdet. Vi fortsætter med at udvide interaktive digitale kontaktkanaler for at forbedre kundeoplevelsen.

CUSTOMER FOR LIFE

OPERATIONEL UDMÆRKELSE

ØGET EFFEKTIVITET

Vi tror på, at vi kan øge effektiviteten gennem vores globale størrelse og distribution og gennem vores produktsortiment. Med vores samlede fokus på vand er vi begyndt at effektivisere og centralisere supportfunktioner i alle geografiske områder. Derudover har vi styrket vores personale med et globalt indkøbsteam for at skabe og vedligeholde værdifulde relationer til vores leverandører, men også for at harmonisere vores globale praksis. Udvidelse af vores kundebase og mangfoldigheden blandt vores kunder vil sammen med vores andre strategier forbedre både vores ruter samt optimere vores netværk.

OPERATIONAL EXCELLENCE

ESG-LEDELSE

SKAB EN POSITIV PÅVIRKNING PÅ VORES MILJØ, VORES ANSATTE OG FÆLLESSKABET

Vi bestræber os på at have en positiv indvirkning på miljøet, vores medarbejdere og samfundet som helhed. Vi opretholder bæredygtige vandressourcer og bestræber os på at reducere vores CO2 -fodaftryk og energiforbrug. Vi bestræber os også på at øge brugen af ​​genanvendt emballage. Vi fremmer medarbejdernes sundhed og sikkerhed og sikrer, at alle i virksomhedsledelsen har relevant uddannelse i mangfoldighed og inklusion. Derudover bestræber vi os på at sikre, at alle vores leverandører overholder alle love og regler. Vores etik- og adfærdskodeks indeholder alle de regler og forskrifter, vi overholder.

ESG

MEDARBEJDEROPLEVELSE

MÅLRETTET VIRKSOMHEDSKULTUR FOR AT FORBEDRE MEDARBEJDEROPLEVELSEN

Vi har udviklet en værdidrevet virksomhedskultur, der forbedrer hele medarbejderoplevelsen. Vores mål er at tiltrække og fastholde meget engagerede og motiverede medarbejdere, der lever op til vores formål og vores værdier i vores daglige møde med vores kunder, men også i samfundet. Vi bestræber os på at implementere en effektiv talentstrategi, der fokuserer på hele medarbejdercyklussen - fra onboarding til exit.

VORES VÆRDIER

Vores Primo -værdier afspejler vores ambitioner for fremtiden. Vores værdier vejleder os i hverdagen og i mødet med vores kunder, kolleger og andre mennesker i vores samfund.

  • Sund livsstil - Vi vil gerne skabe sundere liv, et sundere samfund og en sundere planet.
  • Med en høj standard - Vi leverer altid det bedste og belønner vores ansatte for høj performance
  • Respekt for alle - Vi respekterer og anerkender vores forskelligheder, opfordrer til inkludering.
  • Vi forpligter os til at afspejle dem vi handler med. Forpligtigelse til at gøre det rigtige – ALTID - Vi værdsætter måden, vi arbejder på, lige så meget som det, vi opnår. Vi følger den højeste standard – og hvis vi begår fejl, indrømmer vi det, retter det og lærer af det.

VORES ADFÆRD

Vores adfærd fremmer en kultur, der er baseret på vores kunder, og handler ud fra vores værdier mht. ledelse, partnerskab og beslutningstagning.

  • INKLUDERENDE
  • INNOVATIV
  • BEMYNDIGELSE
  • NYSGERRIGHED
  • SAMARBEJDE
keyboard_arrow_left keyboard_arrow_right

INKLUDERENDE

  • Vi er åbne for forskellige perspektiver for at kunne tage bedre beslutninger
  • Vi anerkender vores fordomme og forsøger at overkomme dem
  • Vi griber ind, hvis nogen sættes udenfor

INNOVATIV

  • Vi udfordrer generelle holdninger og foreslår nye ideer
  • Tænker strategisk ved hjælp af data mht. beslutninger
  • Tager chancer, begår fejl og lærer af dem
  • Vi handler hurtigt og fokuserer på resultater

BEMYNDIGELSE

  • Vi tager ansvar og tager svære beslutninger, hvis det er nødvendigt
  • Sig det, du tænker, også hvis det er ukomfortabelt
  • Vær autentisk og åben i alle beslutninger

NYSGERRIGHED

  • Spørg altid 'Hvorfor?' og 'Hvorfor ikke?' Find værdifuld, ny information og afprøv dine grænser
  • Løs problemet – find grunden og ikke symptomerne
  • Vi forsøger at forstå vores kunders behov og fremtidige muligheder i verden

SAMARBEJDE

  • Stol på dit team
  • Samarbejde – to hjerner tænker for det meste bedre end én
  • Lyt og forsøg at forstå, før du handler
  • Giv dine kolleger ærlig, hjælpsom og rettidig feedback